sobota, 30 kwietnia 2016

sobota

...Działając we własnym imieniu niniejszym rozwiązuję umowę o pracę ... z winy Pracodawcy, a to w oparciu o przepis art. 30 § 1 k.p. w zw. z art. 943 § 4 k.p.
Przyczyną rozwiązania stosunku pracy są zachowania dotyczące mojej osoby, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu i zastraszaniu, w wyniku czego wywołały one moją zaniżoną ocenę przydatności zawodowej i rozstrój zdrowia...


...udzielam Pełnomocnictwa adwokatowi ... do zastępowania mnie przed sądami wszystkich instancji, tak powszechnymi jak i administracyjnymi , oraz do reprezentowania mnie przed Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, a także przed organami ścigania, organami Państwowymi i samorządowymi w postępowaniu administracyjnym i podatkowym oraz przed innymi instytucjami i podmiotami prawa...


to jeden z najważniejszych dni w moim życiu
dziś rano wysłałam wypowiedzenie



2 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=nL0lY561qDs&list=RDcjc8j9GQgM8&index=2

    OdpowiedzUsuń

hmmm?