sobota, 23 lipca 2016

percepcja podprogowa

czasem Peggy Sue sama siebie zadziwia
ostatnio biegając z aparatem w telefonie stworzyła szalenie prowokującą serię zdjęć łączącą się w niesamowitą inspirację yyyyy
czy jakoś tak...

cykl prac nosi tytuł: Emocje
i składa się kolejno z następujących podtytułów:

-żwir,pasek,trawa
-żwir,piasek
-moje pierwsze firmowe buty w życiu
-beton,krawężnik,żwir
-moje pierwsze firmowe buty w życiu biegną
-żwir,krawężnik,beton
-moje pierwsze firmowe buty w życiu biegną znowu
-ostatnia prosta do domu
-i prosta od tyłka strony
-beton,beton,beton
-moje pierwsze firmowe buty w życiu biegną znowu
ale to już chyba było...
i...yyyy nie wiem jak to nazwać
może:
-moje pierwsze firmowe buty -lewy, i prawe kolano
dziwne to jakieś...


ostatnie zdjęcie z tej serii miało mieć podtytuł
-moje pierwsze firmowe buty w domu
ale niestety w telefonie Peggy Sue padła bateria....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmmm?