środa, 6 lipca 2016

po trzecie

żeby nie było,że tylko anonimom odpowiadam

bo to pytanie bywa często zadawane (szczególnie przez moje koleżanki,które i tak tego wpisu nie zobaczą bo nie znają bloga)

-jak tam faceci,poznałaś już kogoś?

pytanie z tego cyklu sugeruje:
a   że nikt w Polsce mnie nie chciał
b   ja nikogo nie chciałam w Polsce
c   po opuszczeniu ojczyzny zamieniłam się w seksi wampa i napadam na facetów

więc odpowiadam:
tak
byłam zapraszana na kawę
ale nie skorzystałam
po
1   wyjeżdżając ,obok krzyżyka na szyi powiesiłam sobie obrączkę,żeby nie zapomnieć jak to lubię czasem wdepnąć w błoto
2   jestem wybredna
3   a jak już wydaje się,że może to te drzwi,to niestety zamknięte a klucza pod wycieraczką brak


1 komentarz:

  1. Pomału zaczynam mieć wątpliwości czy nie jestem robotem...
    Nie każdy facet to menda taka jak ja albo twój wróg.
    Miałaś do tej pory pecha, ale wyczerpałaś już swój limit wdeptywania.

    OdpowiedzUsuń

hmmm?