poniedziałek, 5 września 2016

dziś day off

przeprowadziłam sondaż wśród moich znajomych z Ed
zadałam im pytanie
za co lubisz/kochasz Szkocję
takie otrzymała odpowiedzi:

z powodu prośby jednego z respondentów o pozostanie anonimowym,wszystkie imiona zostały zmyślone
-ale----- tylko imiona!

andżelika-Ja jej nie znoszę 😞 Ja kocham jedno miasto Warszawę 😊

berenika-za klimat, za widoki, za ludzi uśmiechniętych (nasz szef chyba nie jest szkotem :D), za morze i moja latarnie....
(chodzi tu oczywiście o moją latarnię,bo ona tylko blisko niej mieszka,a ja-ja kocham tą latarnię!!!)

cytadela-że wszyscy się cieszą, jak chociaż na chwile wyjdzie słońce 😀 A tak serio to za to, ze gdzie nie spojrzysz tam piękne

dominika-za facetów w spódnicach 😁

emalia-kocham Szkocję za piękne widoki, mieszkających w niej ludzi wielu narodowości i otwartość kraju na osoby spoza granic 😃

franek-kocham Szkocję za to że tu człowiek może być sobą nie będąc za to negatywnie osądzany

gracja-kocham Szkocję za jej otwartość i serdeczność - chociaż to obcy kraj, czuję że to mój drugi dom

halucyna i izydor:
halucyna-ja kocham za ludzi tak tolerancyjnych i wkomponowanych w piękno tutejszego krajobrazu
izydor-kocham Szkocję za to że dała mi poznać halucynę 😍
halucyna-Boże jak miło,nie spodziewałam się,ależ ja głupia.... mogłam napisać Ci coś innego...

jamil i kamil:
-za klimat,za najlepszą whiskey,za ludzi

lula-uwielbiam Szkocję za to,że mogę wyjść w koszuli nocnej z psem...

łasia-za te parki,za te zielenie,za tą naturę w środku miasta

mikomodem-że ludzie mają do siebie szacunek nawzajem

noe jeszcze nie odpisał...   napisał,że mi powie jak umówimy się na kawę...






dla mnie Szkocja to Wolność i Rodzina (tylko brak Młodego...)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmmm?