poniedziałek, 14 listopada 2016

łańcuszek






też dostajecie łańcuszki na fb?
ja tak
najróżniejsze i bez względu na treść doprowadzają mnie do dzikiego śmiechu
wczoraj dostałam taki:
Hej piekna pani...musze to zrobic. Nominowalam Cie do Najbardziej kochajacej i pieknej Mamy. Musisz to wyslac do 15 mam i uszczesliwic ich tym dzisiaj. Ja tez czekam.
Czasami potrzebujemy to uslyszec... Jestes piekna mama, robisz swietna robote i jestes bardzo kochana! Przytrzymaj palec na tym i wyslij dalej.

ej,czy ja potrzebuję potwierdzenia,że jestem kochającą mamą?
bo że piękną to oczywiste
jehehehehee

-dzwonię,żeby sprawdzić czy żyjesz
-żyję...czemu miałbym nie żyć?
-bo czytałam w internecie ,że honda civic miała wypadek
-serio?
-serio,jest nawet zdjęcie
-taki kolor jak mój?
-nie,chyba czarny
-poka...

przesyłam mu zdjęcie
-mama,przecież to kombi,ja nie mam kombi!
-wiem,ale wolałam się upewnić że to nie ty
-Jezu...





2 komentarze:

hmmm?