poniedziałek, 26 grudnia 2016

nie nadążam...nie nadążam....

8 komentarzy:

  1. ja też nie nadążam - jakiś Koniec Świata chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej sis w nocy Anioł powiedział,że przezyje jeszcze tylko miesiąc,a ona martwiła się że nie dadzą jej zabrać tam na górę całej walizki :D

      Usuń
    2. znikam,piję wino grzane i uczę się i robie testy do pracy,nie chcę umierać zanim nie popracuję trochę,wszak to praca moich marzeń

      Usuń
  2. Powiedz jej ża takich snów ostatnio miałem wiele i nie należy ich traktować dosłownie, bo póki co żyję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko że ja wiem,że ta bomba juz tyka,nie zostało dużo czasu

      Usuń
  3. Aga, raz się uścisnęliśmy i teraz robię to wirtualnie - trzymaj się! Jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. I napisz mi jaka kurwa bomba bo nie zrozumiałem o kogo chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przenośnia :) cokolwiek pomyslisz sobie,to uwierz Koniec jest bliski,to kwestia miesięcy ew.kilku lat


      ok zmykam się uczyć bo czas leci :)

      Usuń

hmmm?