czwartek, 12 stycznia 2017

czwartek



od poniedziałku chodzę do pracy
na razie tylko na szkolenie więc mogę opisać tylko ogólnie co i jak

szkolenie mam w pięknej przytulnej świetlicy


wykłady mam od 9.30 do 16.30
ale nie ma co się przerażać jesteśmy na wyspie
są przerwy
na lunch,na papierosa i oczywiście na cup of tea
więc samego szkolenia jest ok 4 godz.dziennie

na papierosa wychodzę do ogródka



bajeczny klimat
przylatują tam gołębie,kosy i rudziki
no i wiewiórki czekają na kawałek jakiegoś smaczka

w wolnych chwilach zwiedzałam też budynek
bardzo domowy ciepły klimat
cudowni rezydenci
mili opiekunowie


bardzo się cieszę że wreszcie udało mi się z tą pracą
mam nadzieję,że się tam odnajdę

reszta następnym razem
uciekam na szkolenie


3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki Aguś :) I bardzo Ci kibicuję :) :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo brawo :) cieszę się Twoją radością i powodzenia kochana

    OdpowiedzUsuń

hmmm?