piątek, 20 stycznia 2017

po trzecie

rozmowy mailowe z zespołem internetowej obsługi klienta sieci komórkowej X

Peggy -Witam,bardzo proszę o wyjaśnienie mi czemu płacę w tym miesiącu więcej niż w zeszłym,w listopadzie zmieniłam umowę na tańszy abonament,dodam jeszcze że mieszkam za granicą i praktycznie nie używam telefonu,załączam fakturę za miesiąc listopad i grudzień,proszę mi powiedzieć skąd ta różnica
Zespół Blabla-Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
mija dzień
Zespół Blabla-twoja wiadomość została przeczytana
mija dzień
Zespół Blabla-Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
mijają dwa dni
Zespół Blabla-Szanowna Pani,dziękuję za przesłaną wiadomość.W celu uzyskania informacji na temat poruszonej kwestii, proszę o podanie numeru PESEL.Dodam, że uzupełnienie danych konieczne jest w celu identyfikacji. Wyżej opisana procedura pozwoli mi na udzielenie odpowiedzi w oparciu o konto klienta, a także weryfikację, czy korespondencja prowadzona jest przez osobę upoważnioną.
Peggy-XXXX podaje pesel
mijają dwa dni
Zespół Blabla-twoja wiadomość została przeczytana.
Zespół Blabla-Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
mija dzień
Zespół Blabla-Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
mija dzień
Zespół Blabla-Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
Peggy-Witam serdecznie,termin zapłaty za fakturę bardzo szybkosię zbliża a ja nadal nadal nic nie wiem ,mam pytanie: czy jak nie zapłacę w odpowiednim terminie też będziecie cierpliwi?
mija zaledwie kilka minut
Zespół Blabla-Witam Panią,dziękuje za podanie danych.
Faktura numer XXXXXX zawiera opłaty za:
- rata za telefon XX
- połączenia w roamingu XX
- abonament XX
- Nielimitowane połączenia na stacjonarne XX
Czy wyłączyć usługę Nielimitowane połączenia na stacjonarne ?
Z poważaniem Pan Jakiśtam
Peggy-Bardzo dziękuję za odpowiedz.Tak proszę o wyłączenie nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne.
Pozdrawiam Peggy Sue

można? można!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmmm?