poniedziałek, 27 lutego 2017

poniedzielnik

Blog (ang. web log – dziennik sieciowy) – rodzaj strony internetowej zawierającej odrębne, zazwyczaj uporządkowane chronologicznie wpisy. Blogi umożliwiają zazwyczaj archiwizację oraz kategoryzację i tagowanie wpisów, a także komentowanie notatek przez czytelników danego dziennika sieciowego. Ogół blogów traktowany jako medium komunikacyjne nosi nazwę blogosfery.
Blog od wielu innych stron internetowych różni się zawartością. Niegdyś weblogi utożsamiano ze stronami osobistymi (czy domowymi). Dziś ten pogląd jest nieaktualny, wciąż jednak od innych stron internetowych blogi odróżnia bardziej personalny charakter treści: częściej stosowana jest narracja pierwszoosobowa, a fakty nierzadko przeplatają się z opiniami autora. Ponadto można spotkać się z definicją bloga jako sposobu komunikacji.
(...)Blogi często mają charakter osobisty. Niegdyś utożsamiano je z internetowymi pamiętnikami, dziś ich zakres tematyczny jest tak szeroki, że to określenie wydaje się niesprawiedliwe. Blogi zawierają osobiste przemyślenia, uwagi, komentarze, rysunki, nagrania (audio i wideo) – przedstawiają w ten sposób światopogląd autora.
Wikipedia

do czego zmierzam
ano jedynie do tego,że mam coraz więcej myśli
chaotycznych,nieuporządkowanych dzikich i nieoswojonych
które koniecznie muszę gdzieś spisać
(próbowałam milczeć ale się nie dało)
a to spisywanie mi jakoś nie idzie
w głowie wszystko ładnie poukładane
siadam do klawiszy i nic
pustka
albo słowa takie płytkie,które nie oddają nawet części myśli
...
więc
zapraszam serdecznie Szanowny Czytelniku
rozgość się,z przyjemnością opowiem Ci różne rzeczy
jeżeli zaś po wizycie u mnie masz wrażenie,ze to tylko bełkot
to cóż...
idź gdzie indziej...




2 komentarze:

  1. a nie pójde gdzie indziej... o nie :) fakt, że bardzo rzadko coś tu skrobne... ale tylko dlatego, że mi się nie chce logować... wiem... leń jestem...
    Buziolki Aguś :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

hmmm?