środa, 12 kwietnia 2017

takie tam muchy w nosie

powoli zbliża się urlop
a z nim mój wyjazd do domu
a co za tym idzie moja tęsknota się zwiększa i zwiększa
zaczyna mnie otulać jak puchowa kołdra

tęsknię
wysłałam kartki świąteczne co mi się raczej rzadko zdarza
staram się nie być małostkowa
ale głupie Hej,dzięki kartka doszła sprawiłoby mi przyjemność
bez odzewu mam wrażenie,że skrzynkę pocztową pomyliłam ze śmietnikiem

no i takie tam muchy w nosie




ps
niektórzy odpisali
miód na moje serce :)

3 komentarze:

  1. Właśnie zauważyłem że jeden z twoich filmów ma ponad milion wyświetleń na youtube.
    Kobieto - jesteś gwiazdą !!!
    Kręć filmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaledwie 4,5 raza więcej ludzi widziało moją ulubioną piosenkę Animalsów:
      https://www.youtube.com/watch?v=mfwN0X8YnWo
      Tyle że oni nagrali to 50 lat temu.

      Usuń
    2. nie żartuj sobie ze mnie ,jaki to film,to tylko pokaz zdjęć wątpliwej wartości,pewnie miał dobre tagi to się wypromował :D
      chociaż ostatnio mówiłam siostrze,że chcę sobie kamerę zrobić do eksperymentów hehe

      Usuń

hmmm?