czwartek, 6 kwietnia 2017

wilcza chata

obudziłam się
ufff



...i jak się opycha serami na noc to później tak jest...
czyli koszmarowo-koszmarny bełkot nocnego obżartucha

sen był straszny i bardzo realistyczny
chociaż przez cały czas "wiedziałam",że to nie moje życie
miałam wrażenie,że to film
obudziłam się z tytułem "wilcza chata" na ustach ale chyba nie było nigdy czegoś takiego


pierwszy raz w życiu śniło mi się,że jestem chłopcem
mogłam mieć może z piętnaście lat
miałam młodszą siostrę,tak na oko pięcioletnią,chyba nie umiała mówić
mieszkałam z rodzicami w jakiejś starej zatęchłej kamienicy
pamiętam,że była ogromna bieda
matka cały czas chodziła w szlafroku
(na prochach była,albo pijana)
a ojciec (okrutne skrzyżowanie mojego własnego z Wrogiem moim) bił nas strasznie
szczególnie upodobując sobie moją osobę
próbowałam bronić siostrę
a to tylko podsycało gniew ojca
próbowałam prosić mamę o pomoc
ale ona była jakby nieobecna
z nosa wypadały mi białe gluty o konsystencji kożucha z mleka
Jezu
cały sen to jedna wielka walka
próbowałam uciec z siostrą
próbowałam powstrzymać ojca
próbowałam wypchnąć siostrę z domu
wołać o pomoc
wszystko kończyło się szamotaniną i laniem

nie umiem tego opowiedzieć
ale żeby zasnąć muszę to z siebie wyrzucić

ostatnia scena jest taka że zabijam ojca

a wtedy przychodzi pomoc
oczywiście jest już niepotrzebna...
ale
cała kamienica się schodzi w milczeniu
a tam leże cała zakrwawiona ja i trup ojca

a pomoc przyszła dlatego,że siostra znalazła w szafce parę cukierków
udało jej się wymknąć z domu
i poczęstowała nimi wszystkie dzieci w kamienicy
a ponieważ była wielka bieda wszyscy mieszkańcy-i dzieci i rodzice przyszli,żeby podziękować...

strasznie to głupie
ale jeszcze  pikawa mi wali




dobra
idę znowu spać
jak usłyszycie krzyki proszę obudźcie mnie

edit:
przeanalizowałam
zrozumiałam



2 komentarze:

  1. piękny sen, choć straszny na potęgę. Jednak jego złożoność mnie zachwyciła i pozazdrościłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sen sam w sobie jest nawet ciekawy ale kiedy się przebudziłam w nocy-uwierz mi-nie było czego zazdrościć :D

      Usuń

hmmm?