niedziela, 11 czerwca 2017

niedziela i życie znowu jest piękne

niedziela pachnie kawą
i świeżą pościelą
a kiedy jest dniem wolnym od pracy tak jak dziś
to będzie miała 24 długie godziny
niech trwa wiecznie!





Jestem bowiem świadomy zamiarów, jakie zamyślam co do was - mówi Pan - zamiarów pełnych pokoju, a nie zguby, by zapewnić wam przyszłość jakiej oczekujecie. Będziecie Mnie wzywać zanosząc do Mnie swe modlitwy, a Ja was wysłucham. Będziecie Mnie szukać i znajdziecie Mnie, albowiem będziecie mnie szukać z całego serca. Ja zaś sprawię, że mnie znajdziecie - wyrocznia Pana -
< i odwrócę wasz los, zgromadzę pośród wszystkich narodów i z wszystkich miejsc, po których was rozproszyłem - wyrocznia Pana - i przyprowadzę was do miejsca, skąd was wygnałem >.

(Jr. 29, 11-14)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmmm?