sobota, 1 lipca 2017

ten dzień na zawsze pozostanie w mej pamięci

teraz mowa pogrzebowa
piękna długa i łzawa

Dziś żegnamy bardzo zasłużonego mojego długoletniego towarzysza
Kiedy go poznałam 6,5 roku temu
(w zasadzie randkę tę zaaranżowała moja siostra)
był już doświadczonym aparatem,co nie przeszkodziło nam stworzyć wspaniały pełen obustronnej wyrozumiałości związek
Na początku był bardzo krnąbrnym i nieposłusznym kompanem,
z upływem czasu łagodniał i stawał się coraz bardziej potulny
Dzięki Nikosiowi nabrałam wiary w siebie i to on wyciągał mnie z najgłębszych dołków
Z naszymi dziećmi (zdjęciami ) bywałam na różnych wystawach
w Nowym Wiśniczu,Limanowej,Krakowie,Radzyniu Podlaskim,moje zdjęcia były pokazywane w  Szafie,National Geographic i na płocie w rodzinnej wiosce,krótki czas byłam też fotoreporterem na małym wiejskim portalu
 Dzięki niemu bywałam w rożnych pięknych miejscach,widziałam setki wschodów i zachodów słońca,zaćmienia,zorzę polarną a co najważniejsze  poznawałam masę wartościowych ludzi


Od roku jego stan zdrowia się pogarszał
wiedziałam,że jego migawka słabnie z dnia na dzień
wtedy czasami zdarzało się,że myślałam o kimś młodszym
ale przysięgam nie dałam mu tego odczuć
i nigdy przenigdy go nie zdradziłam!

pierwsza randka


jedne z naszych pierwszych dzieci

dokładnie to Puck 2011

ostatnie nasze dziecko zdjęciowe

stypa na Princess Street Garden



karta zgonu
the end
niestety nie stać mnie na przeszczep silnika



nic nie zapowiadało się,że odejdzie...

dziś rano dotarło do mnie jak bardzo go kocham
 nagle odnalazłam swoją zagubioną fotograficzną drogę a
o 15.07 (mojego czasu) oddał ostatnie tchnienie....

ostatnie tchnienie


żegnaj!
będzie mi Ciebie brakowało Nikoś
jeszcze długi czas upłynie zanim mi ktoś Ciebie zastąpi
nie tylko z powodów emocjonalnych ale też finansowych


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ech,,,,,
      Mati pamiętasz,tyle wspomnień prawda? :)

      Usuń
  2. przykro mi kochana, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyślij mi jakoś adres a wyślę Ci pocztą mojego D300. Wiem że nie to samo ale trafi w lepsze ręce a ja nie używam prawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) ale nie skorzystam

      Usuń

hmmm?